Elle Keramikk sjeldent askebeger.

Elle Keramikk sjeldent askebeger.
Elle 809

torsdag 26. juli 2018

Endelig noe nytt fra meg:-)

Mange hendelser siste år har gitt dårlig aktivitet her fra meg, men nå kommer noe nye gjenstander igjen:-)


Her er en flott urne fra Harald Lahn.
Den er merket med 963.HL HL Fasong 963.


Så en liten vase. Hadde ikke denne fasongen fra før.
Merket 177-69g  EK. Da er fasongen 177 mens 69g er dekoren. Om EK er dekoratøren eller hvem som  har bestilt denne vet jeg dessverre ikke.


Her er en vase til fra tidlig produksjon.
Denne er som ny. Utrolig etter så mange år at enkelte gjenstander er i så flott stand. Denne er kun dypstemplet med elle.


Til slutt i dag enda en vase som jeg ikke hadde fra før. Se de spesielle hankene :-)
Denne er kun merket ek, som jeg ikke vet hvem er.


Skulle satt inn størrelsene på disse gjenstandene, men hadde ikke det for hånden nå så skal legge det til etter hvert. Følte det var viktig å komme i gang igjen nå.
Gi meg gjerne tilbakemeldinger hvis noen har synspunkter. Mere kommer snart :-)



2 kommentarer: